יום שבת, 3 בינואר 2009

הבלוג סגור לחברים בלבד!!!

כמו ששמתם לב הבלוג סגור רישמית לחברים בלבד.
הוא מכיל בתוכו 100 חברים שעוסקים בתחום
ולכן הקפדתי להכניס רק אנשי מקצוע,שהרמיקסים
משמשים להם לצורך פרנסה!!!

עד סוף השבוע על כל חבר להעביר לי לפחות 2 רמיקסים
בלעדיים,שלא מופצים ברשת,וזאת על מנת לישמור על
רמה גבוהה של הבלוג.
חשוב לי לציין שאני לא רודף אחרי אנשים לקבל מהם
את הרמיקסים!!כל אחד שיכין לי לינק או שישלח לי באיי
סי קיו-395817699.
כל חבר שלא שלח לפחות 2 רמיקסים עד ה10 של כל חודש
יראה את עצמו נחסם לבלוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הבלוג לא מעוניין באוכלי חינם ולכן הוא הפך לפורום מצומצם
בכדי שהרמיקסים שמגיעים לכאן לא יופצו וישמרו בין החברים!

אני שמח שהיה באפשרותי לעזור לכל אחד מכם ומקווה
שיחד ניצור תרבות של אירועים ורמיקסים ברמה גבוהה!
שיהיה לנו שקט בדרום ורעש בעזה!
שבוע טוב לכולם.

אין תגובות: